maandag 7 januari 2013

te voet verder met EPZ team!

:)

6 opmerkingen:

  1. ooohh wat leuk en wat ben ik jaloers haha!!
    groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Ad en Wouter,

    Leuk al jullie foto's en berichten te zien. Wij kennen alle dragers op 1 na. Als wij dit allemaal zo zien krijgen wij weer de zin om naar Nepal te gaan. Het ziet er allemaal zo vertrouwd uit.
    Slaap ze vannacht, waarschijlijk in de rode North Face tent.
    Groetjes, Toob en Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de rode North Face tent, of in de groene without a name....
    Lekker slapen doen jullie toch wel, onder de sterrenhemel met zicht op de Himalayas. Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ad ik hoop dat je je eigen daar kan vermaken maar dat denk ik wel . de omgeving is mooi daar zag ik op de foto's .vries je je tent niet uit sávonds ? hehehe . nou geniet er verder van en de lokalen zullen jullie weer dankbaar zijn voor de goede dingen die jullie doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben het goed daar zie ik op de foto's.
    Leuk te zien dat de EPZ-voetbalshirtjes al in gebruik zijn genomen.
    Goede reclame voor EPZ, je komt ze over de hele wereld tegen.

    Ga verder met deze goede zaak en succes.
    Vooral veel ervaringen opdoen en later met ons delen.

    Groetjes
    Ruud

    BeantwoordenVerwijderen

Je reacties zijn uiteraard welkom!